Snälla människor

Jag fullkomligt älskar när människor är snälla, speciellt när dom är det mot mig! =)

Minns inte om jag berättat historien om min saknade kokos men då jag inte lyckats få tag på det trots att jag letat ett helt år var åtgärd nummer ett idag var att besöka stället där jag köpte det förra året och där knallen lovat att dom skulle försöka få tag på det tills idag eftersom jag sa (mest lite på skämt) 'lägg undan fem påsar åt mig i så fall!'.
Gissa om jag blev besviken när det inte fanns, men så kom jag på att förra året hade dom inte hunnit packa upp det när jag var där och frågade så jag tänkte att jag chansar väl även denna gången och istället för att svara vände sig damen som stod där och plockade fram en påse som hon hade gömt undan, gav den till mig och sa att hon hört att det var någon som hade frågat efter det!

Tyvärr fanns det bara den enda påsen men nu har jag en e-mail adress till dom och kanske kan jag flirta till mig lite e-handel trots att dom inte säljer över 'webben' i vanliga fall =)

Hur som helst har jag en påse och den skal inmundigas under andakt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0