När ska jag lära mig?

Va in på jobbet och hälsade på idag (igen), när jag åkte dit slog det mig att jag nästan är där oftare nu än när jag jobbade där, men det är ju så mycket trevligare så här :)

I alla fall har vi som tradition på jobbet att under största hemlighetsmakeri anordna insamlingar till dem som som t.ex 'fyller jämt', får barn eller går i pension.
Pengarna går till en present och den överlämnas under storslagna festligheter på ett av Stadens hak.

Så innan jag går därifrån idag passar jag på att fråga vart anmälningslistan till festligheterna finns, med i rummet står en av jubilarerna. Och listan... har såklart inte kommit ut ännu.

Att jag aldrig bara kan trotsa naturen och rent ut sagt hålla käften! Just once, det är allt jag begär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0