God morgon!

Sitter och funderar på vad jag ska skriva i mailet till min lärare... känner att jag kommer behöva vara lite mer precis än 'jag fattar ingenting'. Eller kanske inte, det beskrivet ju trots allt läget ganska bra.

Tyvärr var jag uppe för länge igår så jag är lite seg idag, men jag måste försöka komma på ett hållbart sätt att få inspirationen och orken att utföra alla mina snillrika idéer på dagtid, för när det inte går att göra på nätterna sitter jag och planerar för allt som ska bli gjort och allt man skulle kunna göra, när sen dagen kommer är jag för trött och för lat för att ta tag i allt som jag vill göra och så blir det ingeting istället.

Finns det något knep eller måste jag helt enkelt se sanningen i vitögat och erkänna mig som mer av natt- än morgonmänniska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0