God morgon!

Jaha... ännu en dag... vet inte riktigt vad jag ska ta mig för men det verkar inte göra så mycket att Fader Vår inte har tid att hjälpa mig fota idag, vädret är tyvärr inte alls lämpligt för det idag.
Istället får det bli lite plock här hemma tror jag, är lite sugen på att börja tömma kontoret för att kunna renovera där inne men planen är egentligen att det är hallen alt. byte av några fönster som står på tur.

Ska nog fundera på det lite till ändå för det enda som behövs till kotoret är i stort sett tapeter och nya möbler, resten finns redan hemma till skillnad mot hallen som är betydligt större och som kräver både fler inköp och mer hjälp från utomstående... Hur som helst har minnet efter byggkaoset i badrummet börjat blekna och nu längtar jag innerligt efter att få börja igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0