God morgon!

Idag är det arbete på kontoret som gäller och när jag kommer hem är jag tvungen att bildgoogla tills ögonen blöder för att hitta en bild som jag kan låna till nästa moment i skolan.
Egentligen skulle jag helst vilja krypa ner under ett varmt täcke och sova lite, är både trött och frusen för tillfället! Jag avskyr verkligen att det är så kallt på bottenvåningen i Borgen och jag skulle helst vilja gå runt med en filt omkring mig hela dagarna, men dom gånger jag provat har jag bara kunnat konstatera att det inte är nått vidare praktiskt att göra så.

Nu ska jag i alla fall gå iväg och göra mig iordning för dagen så då kanske jag får upp värmen lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0