God morgon!

Om det är någon som tycker att Allicen börjar kännas lite sömning så kan jag inte annat än bekräfta.

 För ett tag funderade jag på att mer och mer övergå till en fotoblogg men så slog det mig att det ju inte skulle fungera... för vem skulle jag göra det? Gör jag det enbart för min skull kan jag ju lika gärna göra det i en låst blogg, vilket skulle öppna för möjligheten att lägga upp andra typer av foton så istället får Allicen leva vidare ett tag till och jag har för avsikt att fortsätta uppdatera så gott som dagligen och kanske släpper det så småning om igen...

Med det sagt fortsätter jag nu 'som vanligt'.

Kommentarer
Postat av: chefen

Läser den, men lämnar inte avtryck varje gång.

Klart du ska fortsätta, detta är du bra på (som så mycket annat) :p

2009-09-02 @ 18:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0