Det här är humor!

Stadens centrala delar håller på att byggas om och bla innebär det att man tagit bort ett parkeringsförbud på en av gatorna och istället gjort parkeringsfickor där.
Det i sin tur medför att det blir lite smått besvärligt för två bilar att mötas på den gatan om någon har parkerat på den andra sidan, där man alltid stått tidigare.

Okej, man har inte flyttat skylten för parkeringsförbud till andra sidan (vilket jag hoppas sker snart!) men med lite sunt 'bonnförnuft' (vilket invånarna här så gärna skryter om att dom har) inser man ganska snart att det högst irriterande för medtrafikanterna.

Häromdagen fick jag se den här lappen på husväggen intill...

Humor i sin allra renaste form! Hoppas att avsändaren har tid att spray dom gräsligt blåa lyktstolparna svarta någon natt också.. haha!!!

Kommentarer
Postat av: tina

Då är det inte bara jag som ska måla lyktstolparna svarta. Jag kanske får hjälp av någon.

Och lappen värkar ju inte fungera haha.

2009-09-11 @ 18:47:18
Postat av: allicen

'tina':

Haha! näe.. jag tror nog att det är såpass många att det bara blir en stolpe var :)

Såg att lappen var borta idag och antalet parkerade bilar hade dubblats... suck

2009-09-11 @ 19:14:35
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0