Baka kaka vs. Städa

Min husmorsgymnastik är långt ifrån över... hittills har jag bara hunnit med köket, matsalen och två meter av hallen men jag kan ändå inte riktigt låta bli att tänka på att jag hellre skulle vilja sätta igång att baka.

Det skulle ju iofs göra all köksstädning ogjord, men jag är så nyfiken på att prova ett nytt kakrecept som jag hittat och som jag nu har varit och handlat hem allting till.
Bl.a. innehåller kakan ett dessertvin som jag fick fråga mig fram till på systemet och jag är ännu inte övertygad om att jag fått hem rätt flaska så ni kan ju tänka er att man nästan kan ta på spänningen här hemma :)

Men jag får nog försöka behärska mig en stund till... lite mer städning innan det är ok att börja fuska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0