Miljöporträtt

Tänkte att ni skulle få se lite bilder från momentet 'porträtt' och i det här inlägget kommer bilder från delen 'miljöporträtt' vilket innebär att bilderna ska vara tagna på hemmaplan och med en personlig bakgrund.


Den här delen upplevde jag som svårast och om det funnits tid hade jag gärna provat att fota vid ytterligare ett tillfälle, men det är sånt man får komma ihåg till nästa gång...

Jag brukar inte nämna upphovsskyddet när jag publicerar bilder eftersom jag tar för givet att ni som läser förstår det utan att jag ska behöva tjata! men eftersom jag heller inte brukar ha den här typen av bilder på min blogg så passar jag på att skriva detta.

ALLA bilder här på bloggen är mina och skulle man av någon anledning vilja använda sig av dem kontaktar man mig ínnan och frågar om det går bra. Simple as that!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0