Listan krymper

När man jobbar så mycket hemifrån som jag gör just nu är det (i alla fall för mig) lätt att börja dra ut på saker och tänka att man hinner senare.
Idag har jag dock tagit tag i ett par saker här på förmiddagen, det ena var att ringa till vännen som skall fotas för min nya skoluppgift och det andra var att försöka få tag på CSN.

Det första gick mycket bra och nu har vi planerat in ett möte där vi kan börja prata igenom fotograferingen lite och förhoppningsvis rullar det på efter det och att jag får bilderna klara i god tid innan redovisnignen.
Att få tag på CSN var däremot helt hopplöst, hemsidan ligger nere och i telefonen möts man bara av en trevlig hane som informerar om att dom inte kan ta emot samtal för tillfället.

Jag har dock gjort iordning alla papper jag behöver när jag väl får tag på dem så det känns som att jag  nästan är klar och förhoppningsvis dröjer det inte innan jag kan pricka av även den posten på listan!

Utöver det har jag ett möte inbokat imorgon förmiddag där mitt gamla histora-spöke skall väckas till liv igen. Kanske för att återvända, kanske för att skrämmas iväg helt och hållet... Det återstår att se men hur det än blir så är det verkligen nödvändigt att göra upp en gång för alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0