Kopia

Jag har just lagt upp min senaste redovisning i fotokursen och denna gång handlade uppgiften om kopiering.
I momentbeskrivningen var våran lärare tydlig med att en fotograf ska vara vädligt försiktig med att efterlikna andras bilder, men att det är väldigt vanligt att man använder sig av det i utbildning.

Den här uppgiften har varit riktigt rolig faktiskt, svår men rolig!
Det första vi skulle göra var att leta upp en bild som vi blivit/blir inspirerade av och skriva en bildanalys till den.
Eftersom jag inte har varit i kontakt med personen bakom sidan där jag hittade min bild kan jag inte lägga upp den här, men för er som vill se orginalet som jag försökt efterlikna så finns den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0