Inspiration!

Kommer ni ihåg att jag åkte till La för några dagar sedan? Jag skulle ju få shoppa hade jag bestämt och jag tittade lite planlöst på endel jackor men eftersom Fader Vår mötte upp vid stationen kändes det föga roligt att han skulle få stå och vänta hela tiden för att jag och mor skulle kolla på kläder... Han va nog så duktig när han, utan att klaga, blev tvungen att spendera säkert en halvtimme inne i en pärlbutik, så man behöver ju inte utmana ödet :)

Det blev alltså en billig shoppingrunda och förutom lite pärlor köpte jag bara en liten pysselbok om att göra placeringskort!

Boken var på rea och kostade endast 29kr vilket i mina ögon är ett riktigt fynd! Nu måste jag dessvärre göra ett besök på Panuro Hobby inom kort och där har jag svårt att tänka mig att det blir ens i närheten av billigt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0