Idols eftersnack

Under kvällen har jag med stort intresse följt fredagsfinalen av idol och jag kan nog inte påstå att jag kommer sakna Camilla nämnvärt mycket.
Vet inte varför hon inte tilltalar mig, men av någon anledning faller inte hennes sätt att sjunga mig i smaken, men jag ser dock ändå fram emot att se henne i melodifestivalen! Det är ju en helt annan sak =)

Efter själv programmet var jag tvungen att kolla in eftersnacket på 400, jag gilla Katrin och hade höga förväntningar på innehållet så gissa om jag blev förvånad när hela programmet bara är ett enda trassel av folk hit och dit, programledare som knappt vet vad dom ska prata om och Idol-finalister som sitter och pratar i knastriga telefoner.

Helt sjukt dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0