En varningens post-it

Mina föräldrar har varit bortresta några dagar och under tiden fick jag det tunga uppdraget att ansvara för att DN hamnade på köksbordet och att inte en endaste av deras (mammas?) blommor dog.

Under min första postrunda spöregnade det så jag avstod från att gå in utan ringde istället ett smörigt samtal för att bli hämtad så snart jag anlände till brevlådan men när det sen blev dags att vårda växterna fick jag mig ett gott skratt när jag kom in i köket och fick se att mamma satt upp en varnings-post-it på kökskåpet ovanför diskbänken!


Så vad gör man när man ser ett sånt budskap? Man provar såklart vad som händer!

 


Kommentarer
Postat av: Linnis

Alltså, dom där två.. Hur kunde vi lämna dom ensamma? :S

2009-10-16 @ 13:15:52
URL: http://lunascoop.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0