BTW

Har ni lagt märke till att kameran åkt fram ett par gånger på sista tiden? :)

Efter min 'lär känna dig själv'-kurs måste jag försöka ändra inställning till fotokursen och det är numera förbjudet att känna agg mot upplägget eftersom jag då måste fundera ut vad i mig själv som gör att jag känner så och det tyar jag helt enkelt inte med, så nu tycker jag ingeting om utbildningen istället.

Tyvärr kan jag inte ärligt säga att det är min nyfunna motivation som gjort att jag tagit fram kameran igen för så oinspirerad som jag är just nu har jag nog aldrig varit och den här veckan tar jag inte ens uppgiften speciellt seriöst.
Under förra momentet hade jag konstant dåligt samvete och kastades mellan hopp om att jag kanske kunde klara det och förtvivlan över att jag inte förstod.
Den här gången har jag inte ens testfotat som jag skulle, utan istället kommer jag åka iväg och försöka få till bilderna och hoppas på det bästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0