Blogga baklänges

Long time no see!

Jag har varit på kurs i några dagar och det är så fruktansvärt roligt! Det är utvecklande för mig både som person och för mig som förtroendevald och som om inte det vore nog lär man känna så många nya, roliga, duktiga, och inspirerande människor!

Som ni har märkt, blir det inte mycket blogga av när det är så och under dom här senste dagarna har bloggen, om jag ska vara ärlig, haft noll prioritet och det är nog så det kommer vara även i fortsättningen.

När jag sitter här hemma i Grådalen kommer jag blogga på som vanligt trots att jag inte ha något att skriv om, men när jag ger mig ut världen och upplever saker har jag helt enkelt inte tid.

Trevlig läsning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0