Bad-lugg-dag

Föresten, jag va ju och klippte mig igår och i mitt fall betyder det även färgning.
Jag hade ju tittat ut en fin lila färg till vintern (och nej, det är inte så farligt som det låter) men när jag satt och skulle bestämma mig blev det till slut rött ändå.

Till saken hör att man inte bör tvätta håret direkt efter att man färgat det och kanske speciellt om man lagt i röda (gröna, rosa eller blå) nyanser så idag tänkte jag strunta i det.
Men vad händer? Delar av luggen intar ett afrostuk av sällan skådat slag och topparna i högra lugghalvan (?) spretar åt alla håll :S

Jag fattar verkligen ingenting (och jag är skeptisk till att endast en hårtvätt skulle råda bot på eländet) men tillsvidare tänker jag se ut så här ändå... ska jag ha afrolugg ska den i alla ha en snygg färg. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0