Vett & etikett

Jag älskar vett & etikett, jag skulle kunna viga mitt liv åt att få världens alla män att inte använda svarta skor före klockan 18 och fara land och rike runt för att försäkra mig om att ingen lägger servetten på bordet när näsan ska pudras.

Däremot är jag inte så värst kunnig på området när det gäller den oändliga webben, men jag förstår att det finns vissa regler som jag bör följa utan att jag läst dom i en bok.
För ett tag sedan kom jag dock över en artikel om saker man inte bör skriva om på nätet och dit hör t.ex. det samlade antalet fotvårtor eller vilka fynd man gjorde senast man rensade avloppet i duschen.

Man skulle heller inte berätta om sjukdomar eller vad det smakar när man rapar, men eftersom 48% av min blogg består av mina funderingar kring min hälsa kan jag helt enkelt inte hålla mig från att berätta att jag nog inte skulle ätit den där vitlökskorven till lunch heller.

Låt fantasin flöda, jag har ingenting sagt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0