Julfeeling, försök #1

Som på beställning efter att jag utropat min brist på julkänsla blev jag medbjuden till Färna Julmarknad idag!
Jag hade gärna legat kvar ett tag till i sängen när klockan ringde för att vila upp mig efter gårkvällens middag, men eftersom jag både tackat ja och väldigt gärna ville följa med så fanns det inget annat alternativ än att ta sig upp.

Här hemma låg ett tunt, blött snötäcke på marken vilket gav lite hopp om att kunna komma i stämning, men trots att jag klämt på tomtar, stuckit mig på granriskransar, smakat på julsenap och köpt en ny halsduk kan jag inte påstå att jag känner mig mer julig nu än innan...

Vad jag däremot känner av är en liten svag lust att pyssla och därför införskaffades två tomtar att sätta i dörrkransar som jag tänker mig att jag ska göra inom kort.

Hur det går med det återstår att se men nu kan jag iaf drömma  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0