Jobba

Under eftermiddgen ska jag jobba några timmar och om jag hinner ska jag passa på att skriva ut en massa papper som jag vill ha och fingra på.
Jag tycker om papper (men inte onödiga sånna) och jag tycker om markeringspennor så jag kan sitta och färglägga viktigheter som står skrivna på mina papper.

Då blir det ordning och reda på mina tankar och det är ju det bästa!

Förutom jobb måste jag börja titta lite på nya skoluppfigten till kvällen och se om jag har det som behövs för att kunna genomföra uppgifterna eller om jag måste sätta mig och ladda ner lite program... hoppas inte!

Nu blir det dock en dusch och sen måste lite ny frukt införskaffas innan jag stämplar in... dom som finns här hemma börjar se lika trötta ut dom jag och let's face it, då är det inte mycket att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0