Jag är så sjukt dålig :(

Att jag trivs bäst hemma är ingen ingen hemlighet och att det inte går någon större nöd på mig av att jag läser min distanskurs är ganska uppenbart när jag går runt runt här hemma hela dagarna.

Men nu har det gått gått för långt känner jag.

Telefonen ringde på förmiddagen och efter några trögtänkta sekunder går det upp för mig att jag borde befunnit mig ca en kvarts promenad från Örebro C vid det tillfället. Ajajaja.

Jag skulle kunna skylla på personligutveckling.nu projektet eftersom det delvis innehåller att jag måste lära mig coola ner lite när jag har tider att passa, men det håller ju inte.
Jag måste fortsätta jobba emot mig själv när jag vill dra iväg så tidigt att jag sen alltid står och väntar onödigt länge.

Jag skulle kunna skylla på att det inte längre är någon som vill umgås med mig och att jag därför inte använder min kalender som förut, men det är ju bara en form av projicering och sånt ska man unvika.

Jag skulle kunna skylla på... hmm...

Jag skulle kunna skylla på mig själv för att jag blivit en slas som inte längre bryr mig om att ha fungerade rutiner för hur mina dagar ska se ut och detta skulle i så fall vara så nära sanningen man kan komma.

Buhu. Stackars mig?

Kommentarer
Postat av: chefen

Vi gör ett nytt försök på Måndag vid Örebro C

Hoppas du finns där då ;)

2009-11-06 @ 15:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0