Fredagsnöje

Idag har jag ägnat hela dagen åt att putsa på Borgen, det går långsamt men det blir bra!
Hittils har jag hunnit med en mindre makeover av sovrummet, sanering av lilla TV-rummet och det värsta i hallen.

Det tråkiga är att allt ser lika brunt och tråkigt hur mycket jag än gnor, men med lite mindre damm förståss!
Vet för övrigt inte om jag borde erkänna det här, men jag har faktiskt börjat adventspynta lite allt eftersom också trots att det inte är 1a advent förens på söndag... jag kan dock inte påstå att någon julstämning infunnit sig för det, så kanske är det lika bra att jag försöker komma igång redan nu om jag ska hinna hitta rätt före julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0