Dop =)

Idag när jag kom hem efter att ha jobbat några timmar på kontoret hittade jag ett litet vitt kuvert i brevlådan, den enda som normalt skriver brev till mig är mormor, men denna gången var inte adressen skriven med hennes handstil så självklart blev jag sprickfärdig av nyfikenhet!

Innan jag ens fått av mig ytterkläderna skyndade jag mig att öppna brevet och där i fann jag en inbjudan till dubble-dop och plötsligt började varma tårar rulla ner över mina frusna kinder bara för den sak att dom tänkt på att bjuda mig!

Jag har alltid varit blödig och grinar för minsta lilla, men detta att bli rörd till rårar... det undrar jag om det inte kommit med åren.

Jag misstänker att ni alla redan listat ut att en av dem som ska döpas är Lilla ärt-Ville och så kan jag tillägga att den anda är hans kusin.. På inbjudan finns ett foto på dem båda, men jag måste villigt erkänna att jag inte kan se vem som  är vem =)


Men detta är i alla fall Ville, det är jag helt säker på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0