Arbeta

Som vanligt på Tisdagar blir det några timmars jobb för min del idag, men innan jag ger mig iväg ska jag ringa ett samtal och genomgå den sedvanliga morgontvagningen.
Helst skulle jag bara vilja gå och lägga mig igen men om jag tänker efter lite så har jag faktiskt två roliga veckor framför mig med en hel del bra saker inplanerat så det är lika bra att sätta fart redan idag!

Har funderat lite på det där med adventspynt och när jag ska tänkas ta tag i det... tycker inte att det känns helt rätt ännu så kanske ska jag vänta med att ställa fram sakerna tills på söndag? Då måste man ju. Oavsett. Men bara advetssakerna förståss, julen och tomtarna får snällt vänta ett par veckor till, här i Borgen hänger dom ju med ändå till tjugondag Knut så man får vara lite försiktig med dom =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0