Sömnproblem

 Kuddar och sagolikt sköna sängar till trots har jag sovit som en kratta under natten... jag vet inte om det beror på allt 'rajtantajtan' i baren under kvällen/natten eller om det kan ha nått att göra med att jag vaknar i panik en gång i timmen och har ångest inför resan.

Det här är verkligen hemskt och jag blir grinfärdig och får hemlängtan bara av tanken på att jag ska åka och just för tillfället ger jag inte mycket för personligutveckling.nu-projektet :(
För övrigt har jag ett par skor kvar som jag måste börja gå in idag samt att jag måste börja se över vad som ska packas med... skavsårsplåster kanske är en bra grej? Men jag ska också njuta av den här lugna hemmakvällen och ta vara på varje sekund jag får sitta gömd från omvärlden här inne i Borgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0