Slut för idag

Om en liten stund ska jag ta och bädda ner mig för att få några efterlängtade timmars sömn! Morgondagen är verkligen en dag som jag ser fram emot... först och främst blir det lite mer utbildning med allt vad det innebär och som om det inte är nog ska jag träffa min ängel och ärtan =)

Ärtan är väl iofs inte så ärtig längre om jag ska gå efter bilderna jag sett på FB så det ska verkligen bli kul att få en uppdatering! kanske blir det den sista innan jag får träffa ärtan personligen... jag åker ju bort nästan en månad och när jag kommer hem är sommaren (förhoppningsvis) här med besked och sen dröjer det inte länge innan ärtan är klar! Det betyder att jag i så fall har träffat min ängel tre gånger på ungefär ett år och det känns lite kluvet, det är 300% mer än många föregående år men när man ser till antalet är det väldigt lite med tanke på att det handlar om någon jag bryr mig så mycket om!

Längtar! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fin kväll :) Kram Jenny

2009-05-13 @ 21:21:50
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0