Shopping

Det blev ett besök både på IKEA och på Marieberg idag, det gäller att passa på när man ändå är där! =)
Har shoppat betydligt mer än vad jag hade för avsikt att göra men jag känner mig nöjd med dagens fynd.. till badrummet är så gott som allt inhandlat, jag tror bara att det är en tvålpump som saknas men det är ju inget som är nått bråttom med.
Skulle i och för sig behöva köpa lite nya handdukar också men det finns väl att få tag i lite vart som helst, ska snart till La igen och där finns ju både Åhlens och Hemtex, dom brukar ha massor med fina färger att välja mellan.

Här hemma var det vackert väder och sol på förmiddagen men i Örebro blev man mött av regn och kyla så jag har frusit ända sen jag kom dit därför blir det en kopp chai för att se om det kan hjälpa till för att få upp värmen!

Hur har din dag varit?

Kommentarer
Postat av: Vivi

Inte såg jag dig!

2009-05-09 @ 15:24:00
Postat av: allicen

"Vivi":

Nejmen! va du också där?! haha!

2009-05-09 @ 18:12:56
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0