Seg dag...

Det känns som att jag inte alls fått speciellt mycket gjort idag... övervåningen är iofs städad och sängkläderna hänger ute på vädring (även fast jag är allergisk mot pollen), att övervåningen är städad betyder dock att bottenvåningen ser ut som ett helvete med saker både högt och lågt som ska placeras ut på diverse olika ställen där dom förhoppningsvis hör hemma.

Just för tillfället försöker jag kombinera mina studier med att se ett avsnitt av 'nytt läge', men tyvärr måste jag erkänna att det är betydligt mycket roligare att kolla på renovering än att försöka komma på hur kolonialismen påverkade europas ekonomi.. som vanligt fattar jag ju ingenting, utan tittar ut vilket kapitel som instruktionerna hänvisar till och så gör jag mitt bästa för att se nått samband med frågeställningen.

Jag kommer aldrig att blir klar med det här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0