Läggdags

Sitter på mitt fina rum i min lånade badrock och känner mig sentimental... bandet och däribland Olle med fingrarna (eller foten om man så vill) har lämnat anläggnignen och kvar sitter jag om drömmer om den gången då mannen med gitarren spelade för mig så jag fick tårar i ögonen och inte vågade möta hans blick... once in a lifetime och jag saknar det!

Mötet i baren gick för övrigt ganska bra... jag vet att Nea kommer sucka och tycka att jag är hopplös men jag tänker ändå berätta att jag beställde fel drick när jag stog där... efter att ha valt länge och väl lämnade jag min beställning och först när halva drinken var klar kom jag på att det inte var den jag skulle ha :) Well well... Så kan det gå, men här i Värmland är det inte så noga!

Nu är det dock hög tid att surfa igenom lite viktiga bloggar, kolla tågtider för att se om jag kommer att kunna ta mig hem och sen bädda ner mig i mitt superfina dubbelrum där det finns kuddar för en hel armé!

Kommentarer
Postat av: Linnis

verkligen suck! vad drack och vad skulle du ha egentligen??

2009-05-28 @ 11:24:24
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: allicen

"Linnis":

Var inte för hård mot mig!

Jag skulle beställa en 'very berry' men råkade beställa en 'coco nånting-som-jag-frågade-tre-gånger-hur-man-uttalade' (utan att jag reagerade på att det var fel) :S

2009-05-28 @ 17:39:39
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Ulle

Vi har oxå haft det bandet, när vi hade sektionsplaneringen, de e verkligen bra....

Pratade med Inga Maj, hon sa att de hade vart gööör bra nu med...Ha det så i Geneve nu... och du...lycka till. Kram

2009-05-30 @ 10:43:41
Postat av: allicen

"Ulle":

Jo dom var bra.. lite enformigt att dom bara spelade typ 60-tals musik dock, men så är det väl inte meningen att ungdomarna ska känna sig hemma när man är ute sådär heller ;)

2009-05-30 @ 19:11:41
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Ulle

fast när de spelade för oss var de mycke blandat..

2009-05-30 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0