God Morgon!

Lördag  igen... enligt alla rykten jag hört ska dagen bjuda på sol men än så länge syns inga tecken på det, så det ser ut att kunna bli en innedag med näsan i böckerna (vilket iofs är mer än välbehövligt!) men jag hoppas ändå på en fin kväll eftersom det står grillning i planeringen!
Grilla kan man väl göra oavsett väder men det ger ju inte samma känsla att göra det i skydd från regnet inklämd under taket på altanen...

I övrigt kommer ju dagen att gå åt till att förbereda sig inför kvällens ESC som jag självklart vill se! Det skulle vara kul om det gick bra för Sverige, även om jag fortfarande inte är nått stort fan av låten, men jag tycker samtidigt att en vinst är helt onödig.
Tvåa skulle kunna vara ett bra alternativ, gärna med små marginaler, då slipper vi ju ändå hålla i spektaklet nästa år för det tycker jag verkligen inte är något att stå efter.

Nu är det dock hög tid att gå igenom alla favvobloggar för att sen komma igång med dagens aktiviteter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0