God morgon!

Sitter med mitt frukost te och försöker dra ut på stunden så länge som möjligt, idag ska jag nämligen försöka plugga igen :( har ju kommit på att jag inte alls ligger så bra till som jag trodde eftersom jag går miste om ett par, tre veckor när jag åker till Genève och alltså måste göra klart hela kursen innan det!

Först och främst måste jag avsluta en uppgift som jag håller på med om rasism och efter det ska jag börja på mitt arbete om Kata Dahlström... så nu finns det väl inget annat att välja på än att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: chaos

Alltid tufft det där med studier! Jag hade väldigt svårt att lägga av och inte plugga något mer men nu har jag varit duktigt i ett par år, jag har inte gått på någon kurs. Uhm...kom på att jag gick på kurs för bara 1 år sedan...kurs för jobbet i ett helt år! Jag hade ju tenta förra året! Där ser man....plugga på du, det går fort jag lovar! kramis

2009-05-11 @ 11:35:06
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0