Glad =)

Det här har verkligen varit en underbart bra dag!
Vaknade vid halv 7 tiden (det var väl det enda som kunde varit bättre...) och gjorde mig klar för ett besök hos frissan. Kan det finnas nått bättre sätt att börja dagen på än att gå till frisören? Bara att duscha och klä på sig utan att bry sig det minsta om hur man ser ut u huvet :D

Därefter blev det en snabbfika på loftis, det första besöket i år för övrigt och efter det några timmars jobb på kontoret. Väl hemma igen ligger ett jättestort och tjockt kuvert och väntar på mig med sjalen som chaos har stickat åt mig!
Det är svårt att tänka sig att resten av dagen skulle kunna vara lika bra, men med tanke på att det är tisdag, vilket betyder 'Desperata' så kanske den kommer fortsätta vara det ändå =)

Kommentarer
Postat av: chaos

Roligt att du tycker om den! Jag trodde den skulle komma fram idag men ville vara säker att du skulle få den i tid! Om du tar en bild så vill jag gärna "låna"den eftersom jag hann inte ta några. Boken är riktigt trevlig så får du lite avkoppling, plugga inte för hårt! Kramis

2009-05-26 @ 19:35:19
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0