VElis väljer

Som jag kanske skrivit förut så har jag ju inte känt mig helt nöjd med valet av vägg- och golvmatta till badrummet så idag bar det av till MellanStaden igen för att se om det fanns nått som kändes mer rätt...
Det visade sig att det faktiskt inte finns vit väggmatta tapet och hoppet började sakta dö ut när jag kom att tänka på ett samtal jag hade med min kära jobbmamma där vi diskuterade alternativet med standardkakel och efter att ha tittat runt lite så står det nu klart att det blir vitt kakel istället!

tyvärr kan jag ju inte känna mig färdig med det här bara för att det är bestämt, utan nu öppnas ju återigen möjligheten att ha nån pelare eller liknande vid t.ex handdukstorken eller i duschen!
Jag blir så stressad bara av att tänka på att jag troligen inte kommer hinna undersöka det här ytterligare och tänker redan tankar om att jag kommer ångra mig om jag inte tar chansen!

Är det verkligen så här svårt eller är det bara jag som velar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår inte hur en del kan bygga hela hus på "nolltid" Bara ett rum tar sju evigehter för mig, innan jag ens börjar med det =D

Tänk på att det finns en uppsjö av duschsilar också... supersnygga... mo ha ha ha =D

Lycka till med allt, jag följer detta med spänning!

Kram

2009-03-17 @ 20:08:13
Postat av: allicen

"anonym":

näe.. fy sjutton! och jag som fasar för att välja handduks krokar och hållare till taopapperet :S

2009-03-17 @ 20:13:34
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gokväll:) Tycker vitt kakel låter jätte bra, ska vi också ha i vårt badrum o lägga in någon pelare med svart :) Schysst med netrualt som man inte ledsnar!



Kram Jenny

2009-03-18 @ 21:48:37
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0