Rörigt :)

Nu är det snurrigt i hjärnkontoret vill jag lova!
Har först suttit och läst om en massa krigande gubbar och efter det lagt in tusentals e-mailadresser i patrullverktygen... skulle inte förvåna mig om jag snart lägger in [email protected] eller nått liknande, haha!

Håller för övrigt på att bli tokig på det där jälva verktyget eftersom det är så sjukt osmidigt.. "chefen" tipsade mig om att inte ange hela antalet elever direkt eftersom det då kommer t.ex 150 rader som ska fyllas och det inte går att pausa utan allt måste va klart för att det ska gå att stänga ner, så jag la in ett litet antal och fyllde i dom men nu visade det att det bara går att lägga till en i taget när man sen ska göra 'ändringar' vilket betyder att det blir två extra klick och två scrollningar för varje litet namn jag vill lägga till... vilket alltså är lite drygt 100 st!!!!! Suck!

Nästa gång skriver jag in alla och chansar på att sidan kan stå igång utan att det försvinner nått om man inaktiv!

Idag är det premiär för nya 'Robinsson' och jag vet inte om jag är så intresserad av det egentligen, men jag tänkte kolla ikväll i alla fall och fatta det slutgiltiga beslutet efter det... Ska du kolla på Robinsson?

Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Ska inte kolla på robinson, men hör just nu att flera i familjen gör det! Hoppas allt är bra med dig.

2009-03-21 @ 20:54:19
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/
Postat av: allicen

"Samtal från min trädgård":

efter att ha sett premiäravsnittet känns det som att det lika gärna kunde kvitta... du missade ingenting!

2009-03-21 @ 21:31:18
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej gumman, hoppas du haft en fin lördagkväll! Vad tyckte du om Robinsson? Kram

2009-03-21 @ 23:18:46
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0