På väg hem!

Äntligen är det dags att åka hem! inget mer tågbyte och det enda egentliga problemet som kvarstår med resan är att hålla sig vaken... inte alltid det lättaste men jag ska gör mitt bästa :)
Fick trevligt sällskap under en längre stund då en av guldklimparna ringde och informerade om det senaste skvallret han hört om mig :) Denna gången var dock allting sant, han var glad för min skull och gratulerade till att jag blivit atagen till utbildningen.
Vi diskuterade även olika möjligheter att kunna förverkliga hans löfte om att jag ska få följa med honom en dag eller så på jobbet och jag ser med spänning fram emot att få agera assisterande lokförare =) Om vi får till något lämpligt tillfälle måste jag ju givetvis se till att föra en ordentlig dokumentation för eran del ;)

Har en del saker att komma ifatt med när jag kommer hem men prio ett måste nog återigen bli sömnen! det känns som att jag inte har sovit på flera dygn vilket i princip är ganska sant och om jag kan hålla tankarna i styr ska jag nu försöka behålla medvetandet genom att ta mig igenom alla era inlägg som jag inte hunnit med att läsa ännu...

To be :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0