Nytt schema

Mötet på jobbet idag var nog ett av dom sämsta jag varit på! Eftersom vi inte längre är tvingade att gå på möten så var där endast fyra av tio från dagpersonalen!
Innan mötet hann jag få några minuter med min chef och hann diskutera mina funderingar inför hösten så nu gäller det bara att börja räkna lite och se om jag får det att gå ihop :) Jag fick även mitt nya schema som ser ganska bra ut, jobbar visserligen varannan helg men det har ju funkat förut så det ska väl gå nu med...
Det enda riktigt dåliga är att jag fått en delad tur igen, det kanske inte låter så mycket men det är verkligen inte kul att jobba 7-21 en lördag. :(

Hur som helst ska jag i alla fall sätt mig och se över hur ledigheten ska läggas i samband med utbildningen i Genève!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0