Lugn kväll..

Ikväll har jag ägnat mig åt en del läsning, var lite tvungen att göra det eftersom jag har fått låna den braiga boken av Eda fram tills imorgon. Hittade svaren på dom frågorna som jag fått hoppa över och med lite tur kommer det gå att hitta resten av svaren i min bok, annars får jag snällt vänta till efter helgen innan jag kan komma vidare igen. Det sista alternativet har jag dock inte riktigt tid till eftersom det är så mycket som händer nästa vecka :)

Nu är det iaf dags att göra klart för sovning och imorgon kommer snälla syster och hämtar mig med sillen så jag hinner till tåget! Teckiteck igen!
Skulle så gärna vilja köpa mig en fin liten bil men just nu står jag i valet och kvalet om hur jag ska planera för framtiden och om jag kanske bör prioritera andra saker istället... kanske kan jag kompromissa och köpa en bil som inte är fullt så ny som jag egentligen vill ha, men inte heller lika gammal och trött som Lilly var?

Sov gott! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0