Klippning

Va upp en sväng på kontoret för att skriva på en årsberättelse innan det var dags för klippnning... hann inte med någon lunch idag så jag smet in på fagers och köpte en macka som jag kunde äta under tiden som jag satt med färgen och jag kan inte låta bli att undra... vem är det som bakar på fagers nu?

Håret blev ungefär som förut och jag kunde som vanligt inte bestämma om jag ville klippa kort i nacken igen eller om jag ville spara ut till nått pageliknande.
Det fick till slut bli kort igen och den här gången blev det lite svarta inslag istället för ljusa slingor! kul med nått nytt så nu hoppas jag att jag kommer trivas med det =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har oxå besökt frisören idag! Med ungefär lika resultat som vanligt...;-)

2009-03-12 @ 22:40:29
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: allicen

"Hanna":

(Tyvärr) är det väl ofta det blir så känns det som... eller hur?

2009-03-13 @ 17:34:27
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0