Jobbmässa, check!

Idag har det verkligen varit en rolig dag på jobbet! Förkylningen verkade vara en ganska snabbt övergående åkomma och jag har knappt märkt av den under dagen =)
Den första människan jag träffade på när vi kom till mässhallen va Da Boss som också va där och ställde ut, hon va lika stressad som vanligt och var bara en hemma en snabb sväng ifrån sin Sverige turné, jag fattar inte hur hon orkar!
Förutom Da Boss träffade jag faktiskt några andra mycket trevliga mäniskor och kunde även vara lite smått egoistisk och samla in lite nödvändig info till mig själv, man måste ju passa på ;)

Ikväll blir det återigen rast, vila som gäller här hemma i borgen, men jag ska även passa på att tvätta lite.. för en gångs skull kanske jag hinner få tvätten torr innan den ska ner i resväskan så jag slipper ha kläder hänga i hela matsalen som jag sen måste komma ihåg att akutpacka på morgonen. Man kan ju alltid hoppas i alla fall...

Vad händer hos dig ikväll?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va roligt det låter med jobbmässa :) Blir sugen på att jobba på allvar nu när jag läste om det! hihi!



Sov gott o dröm sött!

2009-03-24 @ 23:14:09
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0