Ingen bio idag

Söndag är biodag i Staden och idag visas "Benjamin Button", jag passade ju dock på att se den under dom dagarna i februari då jag bodde i Örebro, men tyckte ändå att den var så pass trevlig att jag planerade att se den igen om den visades här hemma...

Detta planerade jag för med någon av mina kära vänner men idag uppstog stora problem då jag inte kunde komma på vem det var tänkt att jag skulle se den med! Frågade den som kändes mest trolig att det skulle kunna vara men blev då informerad om att vi inte hade haft några planer på bio :)

Så.. eftersom jag redan sett den i kombination med akut trötthet vid 18 tiden så bestämde jag mig för att inte gå utan får vänta in den på dvd eller nått istället :)
Det är ju märkligt att man kan vara så disträ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0