God morgon!

Jag har sovit jättedåligt inatt och jag fasar för hur jobbig den här dagen kommer att bli... hoppas att jag kommer kunna få sova lite på tåget istället så att jag kan vara vid medvetande när vi besöker dagens skola!
Om en stund ska jag begå dödssynden att ringa och väcka Nea för att fråga om sillen möjligtvis kan tänkas fungera så pass att hon kan köra mig till tåget... det ser inte så lockade ut att gå ut och gå en halvtimme i det här vädret :(

Håller tummarna både för att hon förlåter mig för att jag ringer men också för att det ska gå bra att hon kör mig...
Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Mia

hihi ja.. den är himla fin men väldigt låg så ja vet inte om våran bebis kommer ligga så mycket i den :)

2009-03-16 @ 10:23:04
URL: http://miaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0