God morgon!

Blev väckt av ett trevligt sms nu på morgonen förmiddagen och blev så glad att jag var tvungen att ligga kvar en stund och drömma lite... det skulle jag inte gjort för det medförde att jag inte hunnit längre än till frukosten när "chefen" ringde och sa att det var dags att stämpla in :S

Nu hoppas jag bara på att få göra upp någon vattentät plan för hur jag ska genomföra dagens samtal och jag känner att jag skulle vilja involvera överstrykningspennor i olika färger samt minst en kalender alternativt lista innan jag kan känna mig helt redo.
Jag har för säkerhets skull startat en liten tävling mot en annan patrull (som självklart inte vet att jag tävlar mot dom, i händelse av att dom skulle vinna) och än så länge ligger vi lika vilket jag väljer att se som ett försprång eftersom våran plan är mycket mer genomtänkt än deras... eller kanske inte... :S

Nu måste jag iaf sätta fart och fixa med nånting (typ hämta färgpennor) så jag kan säga till chefen att jag har jobbat under tiden jag väntat på att han skulle ringa tillbaka! Jag är så nitisk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0