Förevigade ögonblick

Att jag skulle gå på bio ikväll var inte helt självklart och inte förens jag pratat med mamma och fått löfte om att dom skulle köra mig efteråt så bestämde jag mig.
Gissa om jag är glad över mitt beslut! även "Maria Larssons eviga ögonblick" är en film i gammal stil (vilket jag ju egentligen inte gillar) men även den här gången blev jag positivt överaskad :)
Jag tror att jag satt som förtrollad hela filmen igenom och blev så besviken när det helt plötsligt bara var slut... det här här verkligen en film jag kan rekomendera om man tilltalas av berättelelser om människors livsöden.
Det enda negativa skulle väl vara att det inte känns helt önskvärt att se Persbrandt i den här typen av roll, han att han är lite ruff hör väl inte till ovanligheterna men jag föredrar nog när han är det är för en god sak.

Biografen hade såkart inte popcorn idag heller men idag gjorde det inget, dom fick två tummar upp för det generösa priset på kvällens film istället! "Gå två betala för en" vilket innebär att filmen inte kostade mer än ynka 35 kronor!!! det är nästan så man skäms :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0