En bra dag på jobbet!

Har varit på turné i Kumla och Örebro idag, ingen info desk utan bara spontana besök på olika skolor och om man jämför med hur pigg jag känner mig nu mot vad jag brukar göra efter en dag med patrullen så kan man lätt konstatera att det är sjukt energikrävande att jobba med våran monter!
Jag känner mig som ung på nytt och jag har massor med ork över till att fixa här hemma ikväll =)

Middagen är redan avklarad, idag blev det pasta, köttfärssås och pizzasallad gjord på isbergsallat istället för vitkål, Me like! och nu närmast väntar jag på att Nea ska komma hit så jag kan hjälpa henne med en liten överaskning till en av hennes kompisar (aka min frisör) förhoppningsvis kommer det att bli så bra att jagkaqn lägga uppen liten bild på mästerverket under kvällen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra, hade exakt samma känsla när jag kom hem idag. satt och vissla lite för mig själv på altanen efter dagens arbete.

Nya tyngre tag imorgon. men nu är vi snart imål och nya projekt kan ta upp våran tid.

2009-03-31 @ 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0