Det va ju det där med att ta tag i dom tråkiga sakerna först...

Idag är det tänkt att jag ska läsa en massa... flera timmar för att vara mer exakt och på så vis kunna koncentrera mig på jobb och kurs till veckan som kommer.
(Nästan) Alla frågor är besvarade och jag har nu börjat med inlämningsuppgifterna, denna gång är det endast tre frågor och jag tänkte att det skulle bli en kakbit för mig att fixa dom men ack så fel jag hade!!! HUA vad svårt det är!

Allt är svårt... det är svårt att veta vilket typ av svar som väntas, vart man kan hitta svaret, hur mycket man förväntas skriva på varje område and so on, and so on...
Detta slutade helt sonika med att jag ledsande ur totalt och gick iväg för att fila lite på mina stakars patrullfötter istället. Det kändes viktigt och bra att ta hand om dom efter allt patrullerande dom genomgått dom senaste veckona och som av en slump har det nu blivit dags för lite lunch så jag hinner börja med frågorna på nytt nu heller... attans så synd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0