Det är klart nu...

Efter många turer fram och tillbaka, samt en hel del funderingar är det faktiskt klart nu =)

Efter att jag fått erbjudandet velades det ända in i det sista om hurvida jag skulle ansöka eller inte och när jag väl gjorde det trodde jag nog inte att mina meriter skulle hålla, vilket dom visade sig göra (?)... jag ogillar att ta ut glädje i förskott och tänkte att jag nog inte skulle få någon plats ändå så döm om min förvåning när det helt plötsligt låg ett mail i min inkorg där det stog att jag kommit med på utbildningen! :O

Självklart kunde jag ju inte bara tacka ja till platsen utan att överväga alla för- och nackdelar med fröken VElis och plötsligt fanns där ett påminnelse mail om att jag tvungen att svara snabbt, så det fick bli ett 'ja tack' och nu sitter jag alltså här och läser om flygresor (GAAHH!) och delat boende :S
Jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig hur nervös jag kommer att vara periodvis under den här våren och jag får ont i magen bara av att tänka på vad jag kommer tvingas utsätta mig för...

Försöker att fokusera på dom bra sakerna och det här måste väl hamna i den kategorin?

Kommentarer
Postat av: "chefen"

Personlighetsutveckling.nu



ska bli skönt att bli av med det här dåliga nicket jag har i din blogg, lagom hemma kommer du att få ta över namnet :D

2009-03-11 @ 20:50:45
Postat av: allicen

"chefen":

Om jag överlever det här kommer jag behöva någon som dig när jag kommer hem...



och bara för att jag är på bra humör idag så tänker jag ge dig chansen till ett ev namnbyte... förslag?

2009-03-11 @ 21:20:32
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: chaos

Stor grattis Allicen! Du förtjänar det verkligen! Kramis

2009-03-12 @ 19:42:31
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

"chaos":

Tack snälla! det här stödet betyder verkligen hur mycket som helst för mig :)

2009-03-12 @ 19:46:58
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0