Dåligt samvete

I morse ringde "chefen" och väckte mig för att fråga om det var planerat att vi skulle på skolturné idag.. det skulle vi ju inte så därför låg jag och sov som en gris när han satt och väntade på att jag skulle höra av mig :S
Tror att jag har sovit ungefär 11 timmar inatt och ändå va jag knappt vid medvetende när jag svarade! Det behövdes dock inte mer än att jag blev informerad om avundsjukan som råder på forumet (där patrullerna kan hålla kontakt) för att råda bot på det.
Det finns väl inget som kan få en sömning hjärna att vakna till som lite intriger? och denna gången verkar det helt sonika vara så att det i övriga patruller finns dom som tycker att vi rapporterar in för mycket och därför har man under dom senaste dagrna diskuterat vilka regler som gäller.. troligen för att kunna konstatera att vi fuskar :)

Jag tycker att det är moget och bra av vuxna människor att istället för att dra iväg ett sms till någon av oss och fråga hur vi gör (och då, om vi gör fel kunna göra oss uppmärksamma på det) så väljer man att gå ut på ett forum och tala om hur man själv gör för att få bekräftat av andra att det är rätt, underförstått att vi måste göra fel.
Det gör vi ju inte.. vi jobbar troligen bara på ett annat sätt!

Detta blir nog en spännande tråd på forumet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0