Dagen

Det viktigaste jag har att göra idag är att kurera mig så att jag inte står och snorar över elever och lärare imorgon, det kommer gå bra eftersom jag redan känner mig mycket bättre!
Jag ska även in en sväng på jobbet för att vara med på ett personalmöte, det ska bli spännande att höra vad dom har att säga då och jag önskar att jag kunde få lite tid att prata framtidsfrågor med chefen men det kommer med största sannolikhet inte att kunna genomföras.

Måste även fösöka läsa lite och kanske försöka få tag på den braiga boken igen om Eda skulle råka vara klar med sitt prov! Så har jag ju en hel del att skriva ihop från utbildningen och kanske borde jag börja se över hur jag ska lägga upp planen för hemuppgiften.

Det går inte att beskriva hur skönt det är att vara hemma igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0