Formsvacka?

Idag blir det sen ankomst uppe på konferensen och det är bara jag och nån mer kvar pa hotellet för tillfället så nu har jag äntligen chans att få lite egen tid...
Jag är en grubblare men har inte haft tid att tänka här nere, en bra sak med det är iofs att jag inte tänker på det som varit jobbigt den senaste tiden och kanske är det ett bra sätt att glömma? Att bara sluta tänka helt enkelt... eller är det bara att gömma sig för det man inte kan hantera? Kommer det tillbaka i samma takt som man återvänder till vardagen när man kommer hem igen, eller kommer man fortsätta kunna hålla ett visst avstånd?

Jag orkar inte sakna mer, jag orkar inte ha ont och jag orkar inte analysera allt som var eller inte var. Det har gått sa lång tid nu och det borde inte finnas något kvar... men det gör det... hur mycket jag än kämpar emot...

Hur gör man???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0