The first time trip

Jag har varit i Genève i en vecka nu och jag tror inte att jag gjort en enda sak som jag normalt gör hemma... vad vi än gör om dagarna så är det något jag aldrig provat på förut känns det som och eftersom det inte ingår någon mat på hotellet så är det mycket nya maträtter :S

- Bläckfisk (råkade få det i maten en dag och efter att jag vågat mig på att smaka en tugga erbjöds jag resterna av min bordskamrats mat, no poker face där inte!)
- Indiskt (det va inte lätt att hitta nått på menyn som inte innehöll curry, men till slut lyckades jag)
- Fondue - med sällis av joddlande Genèvbor
- Sushi
- Alger

Ikväll ska vi till ett Libanesiskt ställe så det blir till att utöka listan igen efter det, haha! Kommer jag inte hem som en ny människa efter dom här veckorna så är jag nog ett hopplöst fall =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gu va underbart roligt att göra saker som man normalt inte gör! Hoppas du har det riktigt bra vännen, kram Jenny

2009-06-09 @ 23:01:44
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0